Často kladené otázky

Nejvíc vás zajímá tohle:

Kde najdu nový ceník?

Nový zjednodušený ceník najdeš tady.

Proč měníte systém?

Abychom vám (i nám) ulehčili život.

Nový systém automatizuje správu členství, fakturaci a docházku.

Méně papírování, víc cvičení.

Jsem na čekačce. Musím se kvůli změně systému zaregistrovat znovu?

Pokud už jsi u nás na čekačce, nemusíš se registrovat znovu, víme o tobě.

Jaké členství si můžu koupit?

Nově nabízíme pouze 90denní členství.

Měsíční, půlroční a roční varianty končí.

Stále však platí, že čím častěji cvičíš, tím levnější máš trénink.

Jak funguje členství v novém systému?

Po dokončení 90 dní navazuje plynule rovnou další 90 denní členství.

Pokud nezaplatíš navazující členství, budeš automaticky odebrán ze skupiny.

Chceš zpátky? Vytvoříš si novou registraci a objednávku.

Pokud je zvolený slot plný, zapíšeme tě na čekací listinu.

Nestíhám všechny tréninky. Co s tím?

Zameškané a předem omluvené tréninky se automaticky převedou do dalšího členství, pokud přímo navazuje.

Převádějí se pouze omluvené tréninky z nejbližšího předchozího členství.

Nevychozené tréninky ze starších členství bohužel propadají.

Jak se platí členství?

Systém ti automaticky ke každému členství vygeneruje fakturu v účetním systému.

Pokud zaplatíš kartou nebo hotově na recepci, faktura se ruší a daňovým dokladem je pokladní doklad.

Jaká je splatnost faktury za nové členství?

Standardně 14 dní, nejpozději však poslední den aktuálního členství.

Chceme ti tím garantovat místo ve tvé skupině.

Upomínka splatnosti ti dorazí automaticky 7 dní před koncem členství.

Pozor: Pokud si členství zrušíš a následně ho obnovíš méně než 14 dní před koncem, splatnost faktury je počet dní do konce členství (teoreticky to tedy může být i 1 den).

Co mám dělat, když chci vystavit členství na fakturu a potřebuji delší splatnost?

Kontaktuj co nejdřív naše CCčko emailem na [email protected] nebo volej 773 729 852, aby to tvoje i naše účetní zvládly zpracovat.

Když se ozveš později, uděláme maximum, aby došlo ke zpracování, ale opět musí být tvoje členství spuštěno další den po konci členství předcházejícího.

Co dělat, když potřebuju přerušit členství?

V případě nepředvídatelných zdravotních komplikací: Kontaktuj naše CCčko emailem na [email protected] nebo telefonicky 773 729 852 a domluvíme se na dalším postupu.

V případě plánovaného přerušení (dovolená, jiné priority atp.): Kontaktuj naše CCčko emailem na [email protected] nebo telefonicky 773 729 852 alespoň 14 dní předem. Minimální délka přerušení: 7 dní v kuse. Maximálně 2 týdny ročně. Během přerušení je tvoje místo automaticky nabídnuto ostatním na náhrady. Po skončení přerušení se členství automaticky obnoví. Po zadání přerušení členství do systému není možná změna data přerušení. Plánované přerušení lze využít u členství zakoupeného po 31. březnu 2025.

V případě plánovaného dlouhodobého přerušení (zahraniční pracovní cesta, dlouhodobá dovolená atp.): Kontaktuj naše CCčko emailem na [email protected] nebo telefonicky 773 729 852 alespoň 1 měsíc předem. Tvoje členství doběhne celé, tedy i v případě, když už nebudeš moct chodit na tréninky. Tvoje místo dostane někdo jiný a ty půjdeš na čekačku – s vyšší prioritou než nováčci. Pozor: systém nedokáže garantovat volné místo ke konkrétnímu datu.

Co když mám staré členství (tříměsíční, půlroční, roční)?

Pro členství zakoupené před 31. březnem 2025 platí původní pravidla včetně možnosti prodloužení.

Změny jsou platné od 1. dubna 2025.

Všechna členství, která převedeme do nového systému, budou automaticky prodloužena o délku prodloužení.

Další cyklus už poběží jako 90denní členství s novými pravidly.

Můžu si pořídit členství do foroty?

Nový systém to neumožňuje.

Členství musí být zakoupeno a spuštěno nejpozději k 31. březnu.

Navazující členství jsou automaticky generována a nelze je kupovat předem.

Chci jen jedno členství na zkoušku, můžu navazující členství zrušit?

Ano.

Před koncem ti přijde e-mail s upozorněním na končící členství – stačí jeden klik a členství bude zrušeno.

Nebo to zvládneš v moje.zeleznakoule.cz.

Chci změnit typ členství (počet tréninků týdně). Jak na to?

Změna je možná pouze pro aktivní studenty na konci jejich platného členství.

Jak vypadá registrace nováčka?

Na webu zeleznakoule.cz vyplníš registrační formulář. Až se uvolní požadované místo, ozve se ti naše CCčko.

Následně v emailu potvrdíš závaznou objednávku, díky které ti systém automaticky vygeneruje členství včetně faktury.

Po závazné objednávce máš skrze systém moje.zeleznakoule.cz přístup k obecným sekcím jako jsou osobní profil a FAQ.

Po platbě dostaneš přístup k omluvenkám a náhradám tréninků.

Členství můžeš zaplatit převodem do termínu splatnosti faktury nebo taky hotově a kartou na recepci v rámci tvojí první návštěvy gymu (nejpozději však před druhým tréninkem).

Pokud zaplatíš hotově nebo kartou na recepci, faktura se automaticky zruší.

Pokud nedorazíš na svůj první trénink, kontaktuje tě naše CCčko, které ti dle dohody podrží místo do dalšího tréninku.

Pokud nedorazíš ani druhý trénink a neuhradíš fakturu, tvoji objednávku systém automaticky stornuje a nabídne místo dalšímu zájemci.

Co se vlastně na vašich hodinách dělá?

U nás v Železné kouli se převážně cvičí a pije kafe.

Trénujeme s kettlebellem (železnou koulí, aha!), ale najdeš u nás i olympijskou osu, gymnastické kruhy, všemi milovanou kladku a spoustu kotoučů i jednoruček.

Co u nás naopak rozhodně nenajdeš jsou posilovací stroje.

Během skupinových lekcí tě naučíme jak správně dýchat a cvičit, na techniku jsme u nás vysazení.

V životě jsem s kettlebellem/činkama/nikde necvičil(a), nebudu se ve skupině cejtit jako nováček blbě?

Vůbec ne! Každý má jinou startovní úroveň a tomu přizpůsobujeme i celý tréninkový plán.

Nemusíš se tak bát, že ti hned na prvním tréninku naložíme to, co studentovi, který u nás cvičí už několik let.

Začínáme zlehka a přidáváme postupně.

Je to i pro holky?

No jéje. Silový trénink ti narovná záda, ale i vytvaruje zadek.

Pánové v Kouli jsou spíš gentlemani než „slintáci obecní“, nikdo tu na tebe nebude nepříjemně zírat. Možná i právě proto je složení našich studentů takřka 50:50, v některých třídách dokonce holky převažují.

Máte open gym?

Nemáme a mít nebudeme. Chceme zachovat prvotřídní kvalitu tréninku a toho docílíme nejlépe pod dohledem našich skvělých trenérů.

Můžu chodit kdy se mi zachce?

Bohužel ne. Pokud se rozhodneš s námi cvičit, musíš si vybrat (minimálně) dva tréninky týdně, které začínají ve stejný čas. Zpravidla kombinujeme tréninkové dny na pondělí/středa a úterý/čtvrtek. To znamená, že pokud u nás chceš cvičit, musíš si vybrat například pondělní a středeční trénink od 17:00. A nebo úterý a čtvrtek od 7:00. Záleží na tobě (a na volné kapacitě:). Pokud ale někdy svůj trénink zameškáš, máš šanci si ho až do konce platnosti svého členství nahradit v rezervačním systému.

Kolik lidí cvičí v jedné skupině?

V jedné skupině cvičí kolem 10-15 osob.

Proč říkáte svým klientům studenti?

Pointou Koule je naučit tě správnou techniku. Trenér ve třídě není od toho, aby ti počítal opakování, ale předváděl, kontroloval, opravoval anebo ti dokázal trénink přizpůsobit v případě zdravotních limitací.

Prostě až tě o půlnoci probudíme, vyšvihneš klik jako ze žurnálu.

Co když nebudu trénink stíhat (např. kvůli doktorovi)?

Od toho je tu náš nahrazovací systém - v tom si hodinu omluvíš a vybereš náhradní termín.

Co když si zlomím nohu na lyžích nebo mě skolí dlouhodobá nemoc?

S tím se cvičí blbě, to chápeme. Vážnější zdravotní problémy vždycky řešíme individuálně, neboj se nám ozvat.

Můžu kombinovat pobočky?

Členství je vázané vždy na konkrétní pobočku, nejde tedy přijít v pondělí na Smíchov a ve středu do Strašnic.

Kolik to stojí?

Platí se členství (viz ceník). Jednorázové vstupy nevedeme.

Berete multisportku?

Ne.

A Sodexo kartu?

No tu už vůbec ne.

A můžete mi na cvičení vystavit fakturu?

To zase jo.

Kontakt

Potřebuješ se na něco zeptat? Jsme tu pro tebe!

+420 773 729 852773729852
[email protected]
Po-Pá 9:00-17:00
Víkendy a státní svátky - odpočíváme